Zabawa w nawrócenie

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło także podjęciu decyzji o tym, aby tego nie powtarzać. Oczywiście owo słuszne, jednak w środku Piśmie św. greckie słowo oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania plus reagowania do wnętrza naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót do przestrzegania Prawa – prestiż tego, co ono mówi, natomiast stanięcie w posłuszeństwie pod niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną realizacja, powiedział: „Nawracajcie się tudzież wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, że te dwie aspekty – Prawo również opium na rzecz ludu – fest się jednością, oraz nawrócenie miało później znamionować negacja logiczna tak wiele spojrzenie ku tyłowi, do tego stopnia pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy w poprzek wiarę. To istota głosili później apostołowie do wnętrza dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – oraz niech każdy z osobna z was ochrzci się do wnętrza określenie Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, i weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co z tej przyczyny składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana również życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe zbadanie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal za grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo wobec Boga, tedy powinniśmy sknerzyć, kiedy go popełniamy. Jednak nieszczęście z powodu grzechów owo jeszcze nie nawrócenie – jest zanim wówczas bal życia, w środku którym nie ma aktualnie potępienia. Nie chodzi skutkiem tego o emocja smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), przecież o tęsknota, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia dodatkowo jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli wtrącić do porządku naszą relację spośród Bogiem, stąd ten sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się plus wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od momentu pracy Ducha Świętego w środku nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia także do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje permanentnie te same grzechy tudzież negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, wszelako jest jakaś rafa, która negacja logiczna pozwala im zapożyczyć mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część wymiar nawrócenia.3. Uwolnienie od czasu zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bowiem negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy na umór niemało, iżby zgodzić się zaangażowanie za wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga w środku sobą polski grzech. Nie rozumiemy do wnętrza pełni, na kształt wybitnie obrażamy Boga, gdy ranimy samych siebie natomiast podczas gdy bardzo szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, wskutek tego że tatuś kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem czyli wyraźnie) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do wybitnie ważnej refleksji: w jaki sposób nieprawda dodatkowo zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta myślenie jest wielce istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest dla nas drogą aż do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, wewnątrz 1970 r. sam jeden doświadczyłem chrztu do wnętrza Duchu Świętym dodatkowo spotkałem Jezusa. Zacząłem wówczas czytać Pismo św. zaś kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W który rodzaj ci wszyscy kadry, o których jest wystąpienie w Ewangelii, byli uwalniani za pomocą Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie nuże Duch Święty, tak więc wiedziałem, iż to, co czytam, jest prawdą.Niedługo po pewnym czasie przyjechał aż do mnie należący do mnie przyjaciel, który był w owym czasie do wnętrza seminarium, i powiedział, że w toku spotkania modlitewnego modlono się w ciągu niego plus został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, że pył tarapaty z masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, jednakowoż bezustannie był związany tym grzechem. Wtedy pomodlono się zbyt niego zaś… chwilowo jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że jeśli owo prawdziwość, owo wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, dodatkowo jest nadal zatrzęsienie innych ludzi, którym jest dozwolone by w ten podejście pomóc. I no, metodą prób tudzież błędów, zacząłem rozglądać się miły w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu do wnętrza Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję jeszcze więcej uzdrowienia. I dosłownie, Bóg okazał mi łaskę także pewne osoby modliły się za mnie, abym mógł zaznać wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, kiedy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem natychmiast no tak zamknięty także z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma program wobec naszego życia, tymczasem taki pomysł ma dodatkowo szatan. To gorsza połowa chciał, abym żył stosowny lękiem a przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie dodatkowo… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy wewnątrz 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozkruszać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem całość, co do mnie należało, a postępowałem nieco, jednakowoż… moje napęd oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, pomimo tego w tym miejscu Pan Bóg zaczął mi wskazywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po trafienie dodatkowy skruszył moje napęd plus doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza publikacja – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce natomiast poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego gehenna kręgosłupa, który notorycznie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, dlatego także oraz wtedy.Gdy w ciągu tej modlitwy duchowny mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie nie inaczej duża liczba z głowy, co z serca, iż w środku pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia zaś wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest nieco do wnętrza mnie, co uważałem zbyt kwant siebie samego, a w tej chwili to ze mnie wychodzi! I wtem stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „byt” odrzuceniem, wobec tego wyrzekłem się odrzucenia, natomiast Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem więc, tak dalece czynów w środku moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – gdy wiele zamknięcia się w środku sobie, chronienia samego siebie, niczym wiele egoizmu... Myślę, iż ten przypadek pomoże nam zmiarkować, dlaczego ujście odkąd zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy oraz które nosimy do wnętrza sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci oraz negacja logiczna umiemy otrzymać miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest wewnątrz naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, przeto wyrzeczenie się ich prawdopodobnie ronić się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy pytać Boga o objawienie prawdy o nas – tudzież zgodność spośród rzeczywistością wyzwala!

Biada zuchwałej duszy, która sobie uroiła, że o ile od czasu Ciebie odejdzie, to maleńko lepszego znajdzie. W którąkolwiek zwróci się stronę — w tylna część, do wnętrza bok, ponownie w środku przód — wzdłuż i wszerz jej całokształt dolega okrutnie. A wprost przeciwnie Tyś spokojem. I oto jesteś blisko. I uwalniasz odkąd nieszczęsnego błądzenia, stawiasz nas na drodze Twojej, pocieszasz również mówisz: „Biegnijcie — Ja was przechowywać we wnętrzu będę, Ja was powiodę, Ja was w tamtym miejscu poniosę”Tajemnica grzechu: zagubienieBolesnym doświadczeniem, które naznacza życie człowieka, jest błądzenie prowadzące aż do zagubienia. „Wszyscyśmy pobłądzili jako owce, wszystek spośród nas się obrócił pod adresem własnej drodze” (Iz 53,6). „Błądzili po pustych bezdrożach, do miasta zamieszkałego nie znaleźli drogi. Cierpieli niedosyt natomiast zamiłowanie oraz wygasało wewnątrz nich żywot” (Ps 107,4n). W świetle powyższych tekstów Pisma Świętego grzesznik jawi się jako istota żywa podatna na złudzenia, w środku których potrafi być w użyciu uparcie, aż aż do tragicznego finału. Podobnie niczym jeden z bohaterów powieści Goldinga — osoba duchowna budujący tytułową wieżę na kościele. Miasteczko zamiera w środku strachu, wiedząc, iż budowa dachu nie ma prawa wytrzymać. Obłęd zaślepionego wizjonera kończy się katastrofą: baszta wali się spośród hukiem, niszcząc dom modlitwy plus okoliczne domy, i gorsza połowa już sam popada w środku obłęd.Grzech objawia się jako niebotyczny nurt do przepaści (w przekonaniu, iż podążam do krainy szczęścia) ewentualnie jako zagubienie na pustynnych bezdrożach. W pierwszym przypadku gość łamie sobie kości. Iluzja szczęścia gdyż jest jak kino wyświetlany na ścianie. Gdy wybitna osoba usiłuje wskoczyć w jego wnętrze, wali głową wewnątrz mur. Gdy zły duch stwarzał religijny Antoniemu iluzje ponętnej kobiety do wnętrza jego pustelni, pozostawał niewzruszony. Zdawał sobie sprawę, iż jest wciągany wewnątrz grę pozorów, która ma rozbić jego oddanie Bogu a znieść nieustępliwe zapał podążania ścieżką Prawdy.W drugim przypadku — nieustannych zmian kierunku marszu na pustyni — człowiek pogrąża się do wnętrza rozpaczy, osamotnieniu a poczuciu bezsensu. Św. Augustyn po latach uznał, iż usilne staranie w środku tym, co wydawało mu się pięknem wartym zachodu, wyprowadziła go na bezdroże:W nawróceniu pierwszą sprawą jest wola własnego stanu. Człowiek potrafi latami osłabiać opłakiwanie przeżytej katastrofy również planować sobie egzystencja na dnie przepaści. Pomaga mu w tym stosowanie najprzeróżniejszych „uśmierzaczy”, które pozwalają nie przewidywać pogruchotanych kości. Te środki zaradcze w dalszym ciągu bardziej pustoszą duchowy ustrój człowieka, zamieniając go do wnętrza snujące się widmo. Ich zamożny gama sprowadza się aż do wszelkiego rodzaju stanów amoku, które odrywają człowieka od momentu jego własnego serca, a tym samym od Boga, Źródła Prawdy.W doświadczeniu grzechu i jego gorzkich owoców dominują u ludzi wierzących plus pragnących nawrócenia trzy postawy. Pierwsza to wrażenie słabości oraz niemocy autentycznego powrotu aż do Boga. Lęk, że w życiu negacja logiczna uda mi się wtargnąć ogromnego dystansu, który wyznacza moje w rzeczy samej dalekie odejście. Być przypuszczalnie to właśnie rutyna stało się udziałem Judasza, kto w środku swoim osamotnieniu uznał, iż negacja logiczna istnieje obecnie wyjście powrotu. Zbyt z oddali odszedłem, bym był do wnętrza stanie opowiadać: cała w przeszłość!Druga prezencja owo ogromne impresja winy, odbierające zainteresowanie aż do życia oraz admiracja aż do siebie. Człowiek naprawdę niezwykle koncentruje się na własnym upadku, iż jego ciemność przysłania mu litość Boga.Czasem wewnątrz prawdziwym przeżyciu żalu w ciągu grzechy przeszkadza psychiczne impresja winy, do wnętrza którym do wnętrza ognisko uwagi jesteśmy my sami. Cierpimy, że spośród powodu naszych pomyłek również złych wyborów ucierpiało nasze dobre imię. Jak mogłem egzystować taki nieuk? Jak mogłem owo sporządzić? Jak mogłem owo stwierdzić?Trzecia stosunek owo wola zrobienia gruntownego porządku w swoim życiu moralnym również religijnym oparta notorycznie na wierze, iż wszystko da się przepracować tudzież uleczyć własnym, konsekwentnym wysiłkiem. Radykalizm poprawy siebie płynie skądinąd niejednokrotnie spośród lęku przedtem zatratą siebie w grzechu, jeślibym zaniedbał duchowej pracy. Być przypuszczalnie ta prezencja rodzi się spośród poczucia, iż chyba że mam wypracować na Bożą namiętność, muszę dowieść się odpowiednią żarliwością, która przywróci mi Bożą aprobatę.Odrębnym problemem jest deficyt myślenia o nawróceniu jako drodze, na której aż do końca życia będzie się w człowieku dokonywała wewnętrzna przemiana. Nie ma ponieważ takiego momentu, w środku którym moglibyśmy stwierdzić: — Dziękuję Ci, Boże, iż jestem tak bardzo doskonały. Przypowieść o celniku również faryzeuszu stanowi zawiadomienie przedtem postawą definitywnego zwycięzcy do wnętrza duchowych bojach.Poszukajmy wewnątrz słowie Bożym tropów wiodących do odkrycia Bożego pomysłu na do głębi przeżyte nawrócenie.Zachwyt, jaki rodzi się w duszy Augustyna, ma swoje bodziec wewnątrz odkryciu zasadniczego dla chrześcijańskiego rozumienia nawrócenia faktu: Bóg przychodzi do grzesznika, tak aby napocząć mu oczy na pozycja, wewnątrz jakim się znajduje. Przychodzi, aby podnieść go na własnych rękach z piekła, aż do którego zabłądził.Ewangeliczną ilustracją Boskiej obecności pod grzeszniku jest umówiony termin spośród Samarytanką (J 4,1–42). Życie tej kobiety jest niezwykle mocnym obrazem ludzkiego zagubienia. „Miała pięciu mężów” — negacja logiczna kochanków, na to samo mężczyzn, u których pragnęła odnaleźć szczęście. Błąka się kiedy w zaklętym kręgu, kluczy po pustyni wewnątrz rozpaczliwym oczekiwaniu, iż tym wraz się uda, że znajdzie właściwego mężczyznę, pochodzenie, które ją napoi. Rozmowa z Jezusem pomaga odsłonić bolesną ranę jej serca. Może wyjawić własne zagubienie, nie czując się poniżej tym potępioną. Droga przychodzi aż do Samarytanki, rozpościera się u jej poranionych od razu na oślep stóp. Tą drogą będzie mogła udać się aż do „miasta zamieszkałego” (Ps 107,5).Pozostając u Ojca, jest Chrystus prawdą dodatkowo życiem; oblekając się w konkret, stał się drogą. Nie powiedziano ci: „Pracuj dodatkowo szukaj ulubiony, abyś doszedł aż do prawdy a życia”. Nie to ci powiedziano. Wstań, leniwcze, sposób sama aż do ciebie przyszła oraz śpiącego obudziła cię ze snu, oby cię wiernie obudziła! Wstań i chodź!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moc czakramu

Medytacja z koralem

Decyzja szeptuchy