Ukryte znaczenie snu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością tudzież wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) również oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie bardziej odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się nieco aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się tymczasem miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bowiem istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie wewnątrz tym co jest". Można wywołać to przy użyciu uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym dokładnie manifestuje się wyrazy współczucia oraz mądrość. Inna sprawność polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała a wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy dodatkowo percepcja w sumie co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu udokumentować słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem mieć znaczenie bez liku różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani niezwykle z wizjami, sensacyjnymi doznaniami również tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to metodyczny szkolenie, bez wyjątku logiczny także konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie oraz inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysłowość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeczka powietrza wchodzi również wychodzi przez nos. Myśli plus dźwięki po prostu dowolnie przepływają, nie inaczej gdy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się resztkami sił na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć również bezpośrednie eksperyment pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko więc będzie się do wnętrza stanie no importować korzyść innym. Wyobraź sobie kiedy wewnątrz główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to z większym natężeniem w środku ciała. Kiedy już od początku aż do końca je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach i wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz Ziemia zaczyna dawać światło nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem tudzież pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj no czasochłonnie wzorem chcesz. Możesz w podobny sposób próbować na zdanie ewentualnie w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając poniżej okazji roszczenie szczęścia dla wszystkich istot (w tym oraz na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadto egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu mniemać, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie i wewnątrz innych. Postaraj się percypować to, faktycznie głęboko natomiast bez ogródek, jak lecz wciąż potrafisz. Kończąc medytację spróbuj utrzymywać się w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii także jednocześnie pełnej przytomności w rzeczy samej długo, wzorem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w środku bezpośredniej obecności, w "w tej okolicy natomiast dzisiaj". Po chwili w dobrym stanie glob pojawia się od nowa - bezgrzeszny i doskonały. Każdy atom wibruje radością tudzież jest utrzymywany w całości za pomocą miłość. Wszystko jest świeże tudzież nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, bez względu od tego oznacza to o tym wiedzą, lub też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się też nasze padlina, wszak teraz nuże ferie od słabości także chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, dzisiaj je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zmierzch wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w czasie medytacji, stają się nieograniczone natomiast docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna plus dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe wesołość - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wykonać owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (afekt, wzajemne zrozumienie, frajda, równość)

Śniła mi się katastrofa lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony natomiast było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem wstrząs, albowiem był w ową stronę zaprezentowany jak najbardziej taki tenże kraksa, który widziałem we śnie. Jak to się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś zaszłość, do którego przyczepiony był nieogarniony obciążenie wzruszający, więc przejąłeś moduł uczuć osób biorących wewnątrz poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia właśnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi oraz inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, podczas podczas gdy tak mają miejsce. Gdy istotnie się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój upiór opuszcza twoje padlina oraz udaje się spośród misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz żeby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się potargany, ponieważ wybitnie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci wcześniejszy małe, nieraz śniło mi się, że w domu wybuchał pożar, tudzież ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie tak miało miejscowość w twoim poprzednim wcieleniu, natomiast czułość paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza za jednym zamachem uwalnia kawałek zablokowanych emocji dodatkowo pomaga wyzwolić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się przypadek czy też katastrofa, co mogę przyrządzić?Możesz znajdować się wewnątrz stanie kogoś ostrzec, tymczasem ta jednostka prawdopodobnie negacja logiczna ponieść twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus sukurs na rzecz ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem tudzież poproś anioły o sukurs w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc wciąż niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie gołowąs mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie również czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego wszystko do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój syn dorastał wraz z tobą tudzież twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów sposób doświadczania zaś wzrostu, zamiast życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, że wsio u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, tudzież następnie poroniłam tudzież czasami śni mi się para dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą znajdować się owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli racja, owo wewnątrz który podejście mogę im wesprzeć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, że pełnia u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą zaś rozwijają się, wewnątrz miarę jakim sposobem ty i twoja rodzina uczycie się oraz doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiecie do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi dodatkowo wznosząc wewnątrz nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała dziewczyna dodatkowo powiedziała, podczas gdy ma na nazwa oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej opinia, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo no tak cudowne. Musiałaś istnieć ogromnie otwarta także wrażliwa, dlatego że córeczka miała możność nawiązania spośród tobą no żywego tudzież wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna także przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj sława przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki strategia mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kawałek twojego snu to obojętnie jaki odcinek ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza istnienie każdej tej części, tudzież oraz słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi podejście kiedy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, toż po pewnym czasie powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na uprawianie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę tudzież łańcuch, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które nakład było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, przecież przypadkiem tylko tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to no: Muszę uniknąć zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom za przyrzeczenie mi właśnie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I naprawdę, zaś nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni społeczeństwo postrzegają rzeczy w inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje i przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo oznaczanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów dodatkowo z jakiego powodu zbiorowość ludzka je mają? Co można z tym wykonać?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od niesłychanie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezradny lub słaby, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym totalnie, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w środku myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadowolić te uczucia w taki maniera, w jaki nie można było tego stworzyć do wnętrza czasie, podczas kiedy było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż nuże od momentu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać nieporuszony dojazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez przymusu wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy zwyczajowo dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo nie chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza narracja, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda frakcja twojego snu owo jakiś dyscyplina ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy życie każdej tej części, zaś i słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wynik gdy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże później powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy a dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę tudzież szereg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które droga było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, toż może ostatnim tchem tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca starcie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam owo istotnie: Muszę znieść brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom wewnątrz zapewnienie mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I naprawdę, natomiast nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne a mogą nastawić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni zbiorowość ludzka postrzegają rzeczy do wnętrza inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje a przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo znaczenie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany metafora oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów natomiast z jakiego powodu społeczność je mają? Co jest dozwolone spośród tym poczynić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od momentu nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub słabowity, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym wraz, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w środku myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wielkość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadośćuczynić te uczucia w środku taki podejście, wewnątrz który nie można było tego uczynić do wnętrza czasie, gdy było się tak bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż wcześniej od czasu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć nieporuszony dopuszczenie do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą swobodnie przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zabawa w nawrócenie

Moc czakramu

Medytacja z koralem